چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

جهانبخش آرمان : دیدار ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان با حضور تماشگران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛ برگزاری بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان با حضور تماشاگران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار می شود .

 

سرویس ورزشی موج برنا - این مجوز درحالی صادر شد که 2ماه پیش این ورزشگاه 26 ایراد اساسی داشت مجوز حضور تماشاگران به ورزشگاه انزلی با حمایت های استاندار گیلان ،مجموعه مسئولین ارشد استان و تلاش های شبانه روزی نماینده شریف مردم ، فرماندار ، شورا وشهرداری انزلی ، باشگاه ملوان ،هیات فوتبال و اداره ورزش انزلی صادرشد که جای تقدیر وتشکر دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل پس از تایید سازمان لیگ برای حضور تماشاگران به ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی در بازی این هفته ملوان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت ؛ از پیمانکار این پروژه، خیرین بخش خصوصی ، حمایتهای دکتر عباسی استاندار و دکتر دنیامالی نماینده شریف مردم انزلی ، فرماندار ، شهرداری و اعضای شورای شهر و دیگر ادارات انزلی ، هیات فوتبال استان و انزلی و اداره ورزش وجوانان انزلی که حدود 2ماه شبانه روزی برای آماده سازی و رفع ایرادات این ورزشگاه حمایت و تلاش کردند تا هوادار بتواند به راحتی از تیم شهرش میزبانی کند، تشکر و قدردانی می کنم. وی افزود ؛ این مجوز درحالی صادر شد که 2ماه پیش این ورزشگاه 26 ایراد اساسی داشت اما با همدلی ، همکاری و تلاش جمعی به نتیجه مطلوب رسید. وی گفت؛ به دلیل رعایت دستورالعمل های کرونایی وزارت بهداشت و درمان ، 30درصد ظرفیت ورزشگاه می تواند از تماشاگران تکمیل شود. مدیرکل ورزش وجوانان گیلان افزود ؛ چند ایراد قابل حل از سوی نماینده سازمان لیگ اعلام شده که می بایست تا ظهرامروز از سوی باشگاه ملوان و هیات فوتبال انزلی برطرف شود. آرمان گفت ؛ جا دارد به صورت ویژه ای از پیمانکار این ورزشگاه و از رسانه های دلسوز و هواداران پرشور ملوان قدردانی کنم. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور 8شهریور در انزلی به مصاف ذوب آهن می رود.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna